onsdag 19 augusti 2009

Onsdag!

Idag så vaknde vi vid 7.30 av Leo som var hungrig sedan somnade han om och vi sov tills vi blev väckta hela familjen av någon j** betong borr kl 9.30. Lät som de höll på att borra sig in i vår lägenhet. Sedan myste vi på ett tag innan vi steg upp och gjorde brunch och gjorde oss klara. Chrille skull å jobba 11.30 och jag skulle på föreläsning på Kåge Skolan med Holken kl 13. Blev lite små stressigt när mamma var sen hem och jag var i Ostvik 12.30 så gammel mormor fick rycka in en snabbis. Leo hade somnat i bilen så han blev bara försiktigt överflyttad till vagnen och sov där som en stock till kl 15 :-) När jag höll på att lasta ur bilen hos mormor så fick ja ett SMS av David. Föreläsningen började inte alls 13 utan 12.30. Fick detta 12.32 PANIK!! Ringde Emma som också var helt ovetande om att det börjat 30 min före den tid vi fick veta. Hon väntade i alla fall på mig utanför så vi blev "sena" tillsammans.
Föreläsningen vad jätte jätte bra tycker ja. Man fick diskutera och vara med och tänka efter rätt så mycket. Det var en tjej från Friends som föreläste.
Den slutade kl 16.30 och då åkte ja till Ostvik och skulle hämta Leo peo Lingonskrutt,. När jag kom dit skulle just Peter, Elin, Hampus och Hilda komma till mamma och pappa på suring och jag fick också stanna kvar och äta TACK MAMMA :-) Det var sååå gott. Satt en stund och surrade innan jag begav mig hemåt vid 18 tiden för vi skulle ju få besök:-)

Vid 19 tiden kom Johanna P förbi och hälsade på. Leo fick sin absolut första ADIDAS dress den var sååå söt TACK TACK :-) Leo somnade där vid 19.30 tiden och sov nästan hela tiden hon var hä. Jag trodde han skulle sova för natten men insåg där vid 21 tiden när han vaknade till att han bara hade fått 4 mål under dagen och han brukar ju äta 5 så det var inte så konstigt att han vaknade. Snart kommer vi dock att gå över till Semper 2 fullt ut och då blir det nog bara 4 mål han behöver. Men nu e han matad i alla fall och håller på att slå igen de blå. Dock har han sovit mer än vanligt idag på dagen så jag undrar om han kommer att somna så fort.. Men det märker vi

Blev då ingen tidig kväll alls igår. Chrille kom hem kl 2 då de kört extra lass och där satt jag helt fast vid BETAPET haha . Har ändå varit rätt så pigg idag. Ikväll blir det dock tidigare Chrille kommer hem vid 23 å då blir det fasen sängen direkt så man orkar med morgondagen. Ska till byske med brudarna (Emma & Malin å med barn) och käka lunch på det nya stället som öppnat i Byske Stengården.*LÄNGTAR*

BYE BYE

3 kommentarer:

  1. Ja betapet är verkligen skojigt...men farligt =). Kram

    SvaraRadera
  2. Ja just ja, du ringde ju och väckte mig igår för att berätta om Adidas-dressen.. haha.. Jag kommer nog inte att glömma Leos första märkeskläder ;) PUSS

    SvaraRadera
  3. Tack för lånet av Leo :)

    Kramar
    Mamma/Momme

    SvaraRadera