lördag 29 augusti 2009

Det ska börjar i tid:)


Igår var jag och Leo på stan med Vera och lillan. De är hemma på semester och då passade vi på att ta en fika verkligen jätte trevligt. När vi var klara på stan gick jag och Leo till Hk för att hälsa på moster och alla där. Där fick Leo en lektion av Nette hur man jobbar:) Vi surrade lite och fika. Leo blev lite trött och väldigt ledsen där i slutet verkligen otröstelig och det var inge kul alls. Men då kom Thomas Lundmarks fru Milla som för övrigt var barnvakt till jag och min syster när vi var små. Hon kan verkligen det här med barn han blev så snäll hos henne. Sen skyndade vi oss hem så han skulle få sova. Igår kväll så var jag, Emma,malin å , malin L och marie i Bonnstan och drack vin och åt ost och kex och hade det så trevligt. Blev dock en sen middag då vi inte gick till matfesten förrän 22.30. Men vi hade så himla kul:) Tack tjejer för en jätte mysig kväll:) Tack em för skjutsen hem:) Idag har vi ätit lunch på matfesten jag Chrille och Leo med lina:) sen åkte vi till Ostvik och magnus och amanda skulle titta på mosters bil som de ska sälja. Nu ikväll har vi varit hos moster Jenny i Burträsk och haft mys. Killarna var och paddla kanot och vi såg film:) Nu e vi strax hemma och jag ska fixa lite inför imorgon. Tror jag börjar vara rätt så nervös inför dopet för min mage är inte som den brukar och det är där jag märker först om jag e nervös. Men det kommer nog att gå bra. Det jag som bara är orolig över är att han brukar sova vid 13 tiden då dopet börjar men vi får trixa lite så han sover före:) bilden är från i morse. Han har en stor hobby nu och det är att tårna ska in i munnen hela tiden. Väldigt sött men väldigt svårt att byta blöja:) Kram på er

1 kommentar: