tisdag 18 augusti 2009

Mötesdag

Idag har det varit en mötes dag. Började på fm med möte med prästen Lena på Landskyran. En rikitigt gullig präst som verkligen tog sig tid och lärde känna oss och Leo charmade henne så klart med sina leenden och skratt :-) Vi var där i 1,5 timme och åkte därifrån väldigt nöjda med vår präst inför dopet och jag börjar känna mig lite nervös nu . Men det mesta är som ändå rätt klart. Solist är klart, syster Svägerska Desirée ska sjunga "Sång till Frihet" sedan ska syster och Camilla ska läsa en dikt. Idag beställde vi smörgåstårta fick ett kanon pris TACK MAMMA! Så det e klart. Mamma ska baka lite sen e det som klart. Dopklänningen kom igår med posten så den är också check. Känns som jag har ändå rätt så bra koll på allt.

Efter vi varit på mötet med prästen så blev vi bjudna på lunch hos svärmor köttsoppa *MUMS* Satt där och surrade ett tag innan vi insåg att tiden bara rusade iväg och Chrille skulle åka och jobba. Väl hemma så stökade han ihop sakerna till jobbet och åkte :-( Jag lade ut Leo i vagnen för att sova han hade inte sovit så mycket alls under dagen. kl 15 somnade han ute i vagnen och vaknade 17.30 så han fick sig en liten tupplur. Medans han sov så stökade jag på här hemma. Tvättade lite och sen satt jag och spelade lite Betapet! Har som blivit fast där igen hehe Riktigt kul e det :-)

När han vaknade så gav ja han mat sedan begav vi oss till Kåge då det var dags för p.möte med Holken. Som vanligt jätte trevligt och planerna för hösten är såå kul och ja e verkligen peppad att börja om att jobba där :-)

Kom hem lite sent därifrån 20.45 då badade ja Leo och dammsugade och tvättade en tvätt till.
Nu håller han på somna och jag funderar på att göra detsamma!

KRAM

2 kommentarer:

  1. Det kommer att bli ett sånt fint dop.

    SvaraRadera
  2. Kommer bli ett jättefint dop. Hoppas ni får bra väder också. Tack för din fina kommentar. Kram

    SvaraRadera