onsdag 5 augusti 2009

Mysonsdag!

Idag har vi haft en riktigt mysig dag. Chrille åkte till jobbet vid 12. Sedan han åkt så gjorde jag och Leo inte mycket alls. Vi myste på i soffan tills han blev trött sedan sovde han ngn timme ute i vagnen på baksidan och jag läste min bok och kollade på teve. En riktig slappar dag.

Ikväll har Leo gjort premiär på hundklubben. Åkte ut dit för att träna med Ginza. Både Leo och Ginza uppförde sig exemplariskt. Leo charmade alla och låg och jollrade tills han somnade in. Satt och surrade en bra stund med alla de som var där. RIKTIGT trevligt och mycket hundfolk som var där ikväll! Vid 19.30 tiden vaknade Leo och då åkte vi hem. På vägen hem fick jag ett mess av Carin som ville ha prommis sällskap. När vi kom hem så vi Leo mat och sedan gick vi en väldigt trevlig prommis.

Nu e Leo nybadad och ligger och jollar i sängen och håller snart att somna å jag ska vänta på Chrille som strax kommer hem tidigt ikväll :-) Sen ska jag kasta mig i duschen och sedan blir det boken och sussa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar