tisdag 4 augusti 2009

Ny vecka

*SUCK* Hade skrivit klart allt och så försvann de.. Får försöka komma ihåg vad jag skrev :-)

Idag var Chrilles första arbetsdag och den hade bara gått bra och jag är fortsatt hemmafru och myser med Leo :-)

Vaknade 6.30 i morse av en hungrig Leo så jag gav honom mat sedan råkade vi somna om bägge två. Jag vaknade till vid 7.45 vilket var såå tuuur! Steg upp, gjorde mig klar, var tvungen att väcka lilleman ur sin sköna sömn och göra han klar för att sedan slänga oss i bilen upp till Öjebyn för återbesök med Ginza på Djurkliniken.
Vetrinären var mycket med nöjd med hennes tillfrisknande. Öronen ser jätte bra ut nu och trummhinnorna är hela. Vi ska fortsätta med öronmedicien tills de får svar på proverna om de elaka bakterierna är kvar eller inte. Kortisonet ska vi börja trappa ner på för att se hur hon kommer att reagera med klådan då hon ej går på kortison längre.

Efter vet besöket så var jag till underbara A-L på ett kort besök. Gav Leo mat, hundarna fick busa och vi surrade
Efter det korta besöket så tackade vi för oss och begav oss hemåt
På hemvägen stannade vi kvar i Ostvik och tog en prommis till morfar för en kaffe och lite surr
Sedan gick jag tillbaka till mamma och pappa för att fortsätta mysdagen med god middag, kortspel och mys med valpen

Nu har Chrille kommit hem från jobbet, Leo har somnat och nu blir det sängen. Är en stor dag i morron. Leo ska på BVC och mätas, vägas och ta de där äckliga sprutorna i benen *usch*

KRAM

1 kommentar:

  1. Å så härligt att höra att Ginzas öron såg bra ut! Lät som en härlig dag, hoppas det går bra med sprutorna på BVC idag!

    Kramen!

    SvaraRadera