tisdag 19 januari 2010

Veckorna går för fort!!!

Nu går verkligen veckorna och dagarna FÖR fort! Om mindre än 2 veckor börjar jag om att jobba!! AAAA. Hur ska det gå?? Är som med dubbla känslor jag tänker på det. Är peppad att börja om att jobba. Älskar mitt jobb och framför allt alla underbara människor jag jobbar med! Men hur ska jag klara av att träffa Leo Peo Lingonskrutt 8 timmar mindre /dag då jag är van att i princip vara med honom 24 timmar om dygnet!! Men det kommer nog att gå bra. Vet att han har ju världens bästa pappa som kommer att vara hemma med honom och de kommer att ha det såå bra! Kommer dock att sakna känslan av att vakna på morron och tänka:" Undra vad vi ska göra idag!" :-)

Idag har vi hela familjen varit på Öppna i Byske. Det var riktigt kul att vara där och Chrille tyckte detsamma så han och Leo kommer att åka dit även när Chrille är hemma med han vilket jag tycker är hur bra som helst. Leo älskar verkligen att vara där och träffa alla andra barnen i olika åldrar.

Men dock blev det inte så mkt sömn idag för lilleman. Han har väl sovit så där totalt 45 min så det blev en lite tidigare kväll. Han fick flaskan och somnade redan 18.45. Hoppas bara på att han sover hela natten. Kan dock bli så han bara sover ngn timme och sedan vaknar igen men då får det bli så. Sitter så gärna uppe med honom speciellt när jag vet hur några bekanta till mig har det. Blir så ledsen när jag tänker på dom vilket jag gör väldigt ofta. Hur fruktansvärt orättvist livet kan vara mot vissa..... Önskar så ofta att det fanns ngt jag kunde göra för de men det gör det inte och det är sååå ORÄTTVIST!!!

Nu ska jag ta och se lite teve och mysa i soffan!!

1 kommentar:

  1. Kommer gå jättebra när du börjar jobba, men kommer ihåg känslan sådär veckorna innan man skulle börja jobba. Hoppas ni får en bra natt, att Leo sover gott. Kram

    SvaraRadera