tisdag 12 januari 2010

Tisdag och jobbkväll

Idag har vi haft en riktigt skön dag. Direkt vi vaknade så åkte vi till Ostvik för att spendera dagen med mamma och pappa. Skjutsade pappa en sväng till sjukgymnasten då han har haft problem med ryggen några dagar och mamma var ledig så hon tog en prommis med Skrutt.

När vi kom tillbaka från stan så var mamma och Leo hos morfars för vi skulle dit och fika.

När jag kom in i köket så låg Leo och lekte på golvet och direkt han såg mig kom han masandes väldigt fort mot mig och sa" mamamamamama" ååååå vilken känsla! :-)

Sedan tog vi en prommis och Leo fick sova en stund i vagnen innan vi åkte hem

Nu ikväll har jag jobbat på Holken men det var som segt. Men på söndag har vi p-möte och då kanske man blir lite mer peppad

Nu har jag just tränat ett pass på Wii Active och ska hoppa in i duschen nu och sedan är det natti natti.
KRAM

1 kommentar:

  1. Låter som en härlig tisdag, hoppas dagen varit lika bra. Ja är det inte helt underbart när man hör sitt barn säga mamma, åh man blir alldeles varm. Kram

    SvaraRadera