torsdag 21 januari 2010

2 år

Idag är det 2 år sedan våra älskade vänners lille Alex föddes. Men det är även 2 år sedan lille Alex togs ifrån dom och oss. Ikväll så fick jag följa med till Alex grav tillsammans med deras familj + Lindas familj och tända ljus, skicka iväg ljusballonger. Det var en mycket mysig stund vi hade tillsammans och jag är glad över att jag fick vara med. Det var som med delade känslor man stog där. Det är ju först och främst hans födelsedag som man vill fira men sedan är det ju också en dag av sorg. Tårarna slutade inte rinna och tanken på att livet är så fruktansvärt orättvist för vissa kom mer och mer smygande på mig. Det är inte meningen att man ska överleva sina barn.. Men vissa måste ändå göra det och det gör sååå ont i mig. Finns ingen mening som helst i att vissa måste göra det och jag önskar av hela mitt hjärta att ingen skulle ngnsin behöva gå igenom det min vänner ha fått
TACK älskade Linda & Andreas att jag fick dela denna stund med er ikväll. ÄLSKAR ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar