lördag 23 januari 2010

Nu är bloggen öppen igen

Det var så bökigt att ha den låst då de som ville läsa var tvungna att skaffa Google konto så då öppnar jag den igen. Blev dock väldigt glad och överraskad när det var vänner och bekanta som läste den som jag inte ens visste läste så nu vet ja ju på ett ungefär vilka ni är som läser
Och ni får mer än gärna kommentera hur mycket ni vill. Det är såå kul att få lite respons på det man skriver :-)

Nu börjar det närma sig med stormsteg den där 1 feb så jag tyckte var sååå långt bort. Men det kommer nog att gå bra. Jag trivs på jobbet som fisken i vattnet och känner mig såå välkommen tillbaka:-)

Chrille håller dock på att längta ihjäl sig då han bara har 4 skift kvar tills han ska få vara lång ledig och jag förstår att han längtar :-) Det gjorde jag också där i början av mars-09 när man hade nedräkning på dagarna. Nu har det snart gått 11!!! månader sedan jag jobbade sista dagen och de har verkligen bara rusat iväg!!

Ikväll har vi haft främmande av Chrilles arbetskompis med fru. De e såå söta, Leo fick en body och byxor där hon hade gjort om body till en tröja och sytt dit" Framtidens Hockyproffs" och på baksidan stod det Leo. Jag behöver inte tillägga att den var svart och gul :-))
Ska lägga in en bild på den ska ni få se huuur fin som helst. Synd bara att den var på gränsen att den är för liten men ett tag till ska han väl kunna ha den. Han bara växer och växer :-))

Nu ska jag och Chrille ha lördagsmys och spela lite Super Mario:-) Ha en trevlig Lördagkväll!

2 kommentarer:

  1. Härligt att bloggen är öppen igen, jag kom liksom aldrig för att skaffa googlekontot...
    Tack för att du var med oss hos Alex på hans tvåårsdag, betyder så mycket att du var där!

    Många varma kramar!!

    SvaraRadera
  2. haha jag skulle just be om dit lösen...jag har int vart så snabb, men nu behöver jag ju inte

    SvaraRadera