tisdag 26 januari 2010

Tisdag och AIK vinst!

Är fortfarande lite i chock att man fick se en såå oroligt bra match idag. Heeelt galet och andra perioden var helt underbar!!

Idag så har vi haft besök av Linda och lilla Elvira en stund på fm och det var såå trevligt! När de åkte hem så dolade jag på lite här hemma medans Leo sovde i vagnen sen när han vaknade så har vi busat hela eftermiddagen:-)


När Chrille kom hem så skynda jag mig att göra lite lyxmiddag kotletter, pommes och sallad riktigt gott va de. Sedan åkte vi på barnens hus för att kolla på bilbarnstolar, men det slutade med att vi åkte till babyproffsen och köpte en Akta Graco Cosmic S då de var billigare där. Så han fick sig en jäte jätte fin och jag fick välja färg så det blev en svart och orange :-)


Väl hemma igen så myste vi framför hockeyn en stund innan skrutt skulle sova sen har jag sett resten av matchen och så har jag just tränat lite Active. Höll på att slå sönder fläkten i taket hahah blev en jävla smäll men det var ett bra och jobbigt pass idag :)

Nu tänkte jag bjuda er på de två bilderna på Leo i hans fina nya aiktröja :-)






3 kommentarer:

  1. Så söt Leo är i sin tröja. Ja vilken match det var igår, helt magiskt. Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken liten cooling, tröjan är verkligen underbar!
    Det var så kul att komma förbi och hälsa på i tisdags!
    Hoppas att din första dag på jobbet igen går bra idag!
    Många kramar till dig!

    SvaraRadera
  3. Väntar med spänning på att du ska uppdatera bloggen ;)
    Kram

    SvaraRadera