måndag 11 januari 2010

Nu så :-)

Nu så är det bara ni som fått inbjudan av mig som kan läsa och jag vill ju givetvis ha massor med kommentarer :-))

Har haft en mycket trevlig helg i helgen! I fredags gjorde vi inte många knop alls och tog det bara lugnt och myste hela dagne + kvällen.

I Lördags var jag och Lotta på Oriflame Kick-Off i Luleå JÄTTE KUL!! Kommer att komma såå mycket nya och roliga nyheter i vår så jag håller på att längta ihjäl mig! Så är ni intresserade av att köpa så hör av er, även om ni är intresserade av att ha ett sminkparty hemma så kan jag komma och visa och givetvis får alltid värdinnan en värdinne gåva :-)
Va hemma där vid 17 tide och då hämtade Chrille oss och sedan skjutsade vi hem Lotta och sedan åkte vi till Ostvik där Leo hade varit under dagen då Chrille var tvungen att fixa sin bil inför besiktningen. Där så åt vi middag och myste på innan vi åkte hem och gjorde en tidig kväll för jag var heelt slut!

Söndag så gick vi en lååång prommis på ca 1,5 timme runt tjärn + runt a-torp och avslutade prommisen med kalas hemma hos Svärmor och Walter.
På aftonen var det söndagsmiddag med syster hos mamma och pappa och sen gjorde vi inte så mkt mer :-)

Idag har vi varit och firat Chrilles morfar som fyllde 75 på julafton och som vanligt när man kommer därifrån så är man sååå mätt så det blev inte mkt till middag när vi kom hem.
Nu ikväll har jag haft främmande av Frida och vi har spelar lite Super Mario! Alltid lika kul när du hälsar på vännen! :-)
Nu ska jag ta mig ett träningspass med Wii Active, sen duschen och sedan slänga mig i säng!

KRAAAM

2 kommentarer:

  1. Kul att få fortsätta läsa din blogg, tack vännen. Vad skoj med sminkparty...det måste funderas på. Ha det gott. Kram

    SvaraRadera
  2. Vad skoj att jag fick fortsätta att läsa din blogg. Det tackar jag för. =) Kram

    SvaraRadera