torsdag 14 januari 2010

Leos Lekland!

Idag har vi varit på Leos med Emma, Elvin, Sara, Ola och Thilda! Det var sååå kul och se barnen leka tillsammans för nu ska de ju inte bara upptäcka allt runt omkring de utan även varandra! Vi försökte ta kort på alla 3 tillsammans. Thilda och Elvin satt så snällt och stilla men inte Leo. Varför sitta när man kan masa?:-))
Det var en mkt trevlig dag vi hade och efter vi varit där följde de med hem en stund för att se hur vi bodde då vi mest har umgåtts i Ostvik då alla utom vi bor där. Men snart snart bor vi där vi också :-))

Nu ikväll har jag jobbat på Holken och det var en sån där mysig kväll med goa ungdomar och mycket snack. Dock har jag som inte brukar dricka kaffe fått i mig heeela 2 koppar.. Undrar när jag ska kunna somna i natt. Har dessutom tränat ett pass nu när jag kom hem så jag ska försöka varva ner lite nu.

Imorron blir det en heldag hos Leos faster och kusiner i Åbyn Burträsk. Chrille ska ha en speldag med syster ex på dagen å medans han är där ska vi leka och busa med kusinerna och sen på aftonen ansluter Chrille och vi ska käka goo middag och spela lite sällskapsspel

KRAM

3 kommentarer:

  1. Skoj med Leos lekland...måste ta och testa det jag med. Ha det gott. Kram

    SvaraRadera
  2. Elin: Jo vi ska köpa min morfar och mormors hus så fort de hittar en lägenhet. Men vi har som siktat in oss att det blir mot sommaren!

    SvaraRadera