torsdag 9 juli 2009

Boden dag 1


Vi anlände i Buddbyn vid 13.30 tiden. När vi kom fram hade vi en hungrig Leo så han fick mat och sedan satt vi bara och surrade i soffan och tog det piano. Vid 17 tiden så följde jag Johanna ut till stallet för att hålla henne sällskap och hjälpa till det jag kunde med Flicka. Det var väldigt roligt att se hur det går till och Flicka verkligen njöt av att bli ompysslade så där:) Vid 18 tiden så åkte vi in till travet och mötte upp mamma och pappa. När Ola och Johanna var klara med Flicka så avnjöt vi en jätte god middag i travrestaurangen medans mamma och pappa skötte barnen:) Efter det var det en lång väntan till Flicka skulle starta då hon startade i näst sista loppet men vi hade trevligt under väntan. Hjälpte Johanna det jag kunde även innan värmningen också. Till slut kom äntligen loppet och efter 900 meter övertog Flicka ledningen och höll den ändå in till mål:):) och jag var så nervös blir som en helt annan sak när man får vara med och hjälpa till före och vara med på stallplats:) Nu har vi kommit tillbaka till Buddbyn för en stund sedan. Leo sov från det vi kom till travet och sov tills vi kom hem. Man har ju verkligen världens snällaste unge:) Nu har han just ätit och ligger i Elviras babysitter och surrar på. Chrille och Ola har just tagit sig segergroggen och snart ska jag och Johanna dela en Baccardi Breezer sen är det god natt och sov gott:)

1 kommentar:

  1. fan vad irri jag blir...går ju inte hitta den där...för antal besökare, kan du fråga den som gjorde det åt dej var man hittar!?!

    SvaraRadera