tisdag 1 december 2009

Tisdagkväll och jobb

Idag har vi haft en sån där mysdag igen. Börjar vara rätt så lat känner jag och tycker att det är såå skönt att bara vara hemma :-) Sån var jag inte riktigt tidigare! Idag har jag stökat på här hemma och sedan bara myst i soffan och busat med Leo! Han är verkligen i en sååå rolig ålder nu och det kommer nog bara att bli roligare framöver :-)

Ikväll så har jag jobbat på Holken. Riktigt nice! Vi har ätiti tacos jag och min tjejgrupp och bara haft det bra :-)

Nu ska jag titta lite på teve innan det e dags för sängen och älskade Twilight boken :-)
Imorron ska vi och hälsa på Emma och Elvin och det ska bli sååå kul. Har verkligen saknat henne :-)
Kram alla

2 kommentarer:

  1. Jag har också en mysmorgon med mina "barn". Ligger kvar i sängen med en kopp kaffe och datorn i knät, medan en katt ligger breve mig, en på fötterna och en på axlarna *mys* Synd bara det regnar här och är noll julkänsla.

    SvaraRadera
  2. Lovar, det blir bara roligare och roligare. Jacob har en enorm egen vilja nu och testar allt. Ta vara på tiden och sköt om dig. Kram

    SvaraRadera