måndag 30 november 2009

Älskade son


Nu var det så där pinsamt längesedan jag skrev igen:( har som haft noll sug och känt att jag inte haft något att skriva om. Inte för vi har tråkigt om dagarna alls men skrivlusten har inte funnits där alls! Annars så är allt jätte bra m oss. Vår älskade lilla bebis är inte så liten längre och blir hela 7 mån imorgon!! Helt sjukt vad tiden går och jag som börjar om att jobba om 2 mån!! Då har jag varit ledig i 11 mån oj oj oj vad borta man kommer att vara;) väntar varje dag nu på två saker: att det ska komma snö massor massor av snö:) men jag vet hur jag kommer att låta när det är massor m snö och man ska ut till en översnöad kall bil;) sen väntar jag på de där korten på Leo som vi tog på Öppna i Byske. Brevbäraren börjar nog tro jag är knäpp ha ha så fort det har låtit i någon postlåda här ute är jag utanför dörren. Hoppas de kommer imorgon:) nu ska jag läsa lite twilght har ni inte läst de så gör det. Man blir som så förälskad och pirrig i hela kroppen ha ha! Sov gott alla ni som orkar gå in här fortfarande

5 kommentarer:

  1. Grattis på 7-månaderdagen mommes hjärtegull :)

    SvaraRadera
  2. Grattis på 7-månadersdagen! Kramar från fam. Gustafsson!

    SvaraRadera
  3. Stora killen! Ja tiden går så ruskigt fort. Sköt om dig. Kram

    SvaraRadera
  4. Ååååh jag har läst hela serien heöt UNDERBARA böcker!!!

    SvaraRadera
  5. Det känns som igår som jag höll jonathan i min famn för första gången. Tiden bara springer iväg. Jag har svårt att förstå att han redan är snart 10 år.

    SvaraRadera