onsdag 16 september 2009

Öppna Förskolan

Idag hade jag, Emelie och Malin Å bestämt oss för att åka på Öppna Förskolan i Byske. När vi kom dit kom även en massa andra kändisar dit Malin L, Forsling, Elina, Jeanette, Ebba. Måånga man kände och det var såå kul! Leo fick ett il där också och skrattde och jollade en hel del hehe han e sååå himla fin vår underbare son! Idag kom han även på att man kan ju stå på benen tidigare har han haft gele i benen när man ställt honom i knät men idag kom han på det och tyckte det var såå kul! Hade en jätte trevlig dag där. Hemma igen så käkade ja middag och gav Leo mat sedan myste vi i sängen och där hände dagens 2!!:a framsteg. han låg på sidan och helt plötsligt så låg han på mage och jollrade!! :-)) Idag har det varit en stooor dag för lilleman :-)
Ikväll har vi varit på klubben en sväng och surrat med de och planerat för tävlingen på söndag. Hjälpte även ett ekipage med lite inför tävlingen.
Väl hemma igen så blev det Idol mys med te och mackor med Karin. Jätte trevligt! Inge kul att se Idol själv tycker ja
Nu sover Leo sedan en stund sedan och jag ska surfa lite innan det e dags för sängen!
KRAM

2 kommentarer:

  1. Åh vilken dag Leo hade! Så duktig han är! Va kul med så många kändisar på öppna förskolan, jag längtar själv tills jag kan gå dit med min lillbebbe... :)
    Kramen!!

    SvaraRadera
  2. Men hej! Det var inte igår... och vilken söt son du har =) Din sida är också jättefin!
    Kram / Erica Sjöström

    SvaraRadera