måndag 14 september 2009

oj vad dagarna går

Dagarna bara rinner iväg känner ja.
Vad hände förra veckan då..'
Tisdag så jobbade jag på Holken på kvällen och på dagen gjorde vi nog ingenting
Onsdag så var ja på öppna förskolan här på a.torp för första gången riktigt trevligt. Efteråt gick ja till svärmor som bjöd på palt satt där och surrade med de, chrille och chrilles morfar innan vi gick hem och myste på
Torsdag så jobbade ja på Holken på kvällen och på dagen gjorde vi nog ingenting typ
Fredag på dagen som kom Elin å hennes lilla på besök. Vi gick in till stan å käkade lunch sedan gick ja förbi jobbet ett tag innan vi gick hem. Fredagkväll hade vi en riktigt myskväll Åt pizza till middag sedan badade Leo och vi myste på i soffan hela familjen till Idol.
Lördag så var vi på Magnus och Marias bröllop och såg vigseln. Guuud så vackert allt var och det blev mer än en tår som rann. Å JA Ohlsson jag hörde snyftet! haha :-)
På kvällen var vi bjudna på middag hos mamma och pappa och efter de lite kortspel
Igår så var vi på bilbingo i Robertsfors med mamma, pappa Jenny, mormor och Frida. Chrille och pappa vann ;-) Riktigt kul Leo var som vanligt helt underbar hela tiden vi var där :-)
Igår kväll så gick jag och Ginza en prommis med Carin runt a-torp sedan så såg vi film och bara hade det skönt.

Idag så var jag till Johannas syster Frida en sväng på fm för att trösta och finnas där för henne. Hon fick även låna Ginza så hon har lite sällskap. Hon ska få sova där med henne i natt och mysa på och trösta Frida.
På eftermiddagen idag for vi och hälsade på Emma och Elvin. En riktigt mysig dag med långprommis och en massa snack. TACK gumman för en väldigt mysig dag! Det måste vi göra flera av och jag e såå peppad för nästa helg. Kommer att bli såå kul och en massa skratt :-)
Efter vi varit där så passade vi på att äta middag hos mamma och pappa då de bor grannar med Emma och Jeppe. MAmma gjorde sin ootroligt goda tacopaj MUMS. Sedan åkte jag å Leo på möte med klubben på Arken. Leo var som vanligt även där hur snäll som helst under hela mötet :-) Väl hemma igen så fick han kvällsflaskan och så somnade han 20.30 och sover såå sött.
Nu ska jag se lite teve och betapeta lite innan jag har tänkt göra en tidig kväll
KRAM till alla er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar