tisdag 15 september 2009

Mysig Tisdag

Leo vaknade där vid 7.30 och jag var heelt död. Chrille gick upp och gav honom mat så jag fick sova lite till. 8.45 kom han in och ville få upp mig för morgonprommis. Får skylla mig själv som e uppe så sent på kvällarna så det var lite sura miner men jag steg upp och gjorde mig klar. Sedan gick vi runt Tjärn riktigt riktigt skönt var det. Sedan gick vi förbi coop och hanlade lite. När vi var där så ringde Moonlander och frågade om vi var hemma hon tänkte komma och surra lite. Så när vi kom hem så kom hon hit och vi myste med go Leo och surrade. Chrille gjorde jätte god lunch till oss och vi hade det sååå bra :-)
Efter hon åkt hem så gjorde vi inte så mkt alls innan Chrille åkte iväg på jobbet. Vid 16 tiden kom Karin hit och vi ¨åt tacos MUMS. Efter maten så kom Frida och hennes kille hem med världens bästa Ginza som hade varit hos Frida för att hålla henne sällskap efter den jobbiga dagen igår. Hon hade verkligen haft det hur bra som helst och tröstat Frida på bästa sättet hon kan. genom att vara den underbar goa hund hon är :-) Skjutsade hem de medans Karin var barnvakt åt Leo. å hon klarade det galant (han sov heela tiden jag var borta haha) Väl hemma igen så fick han sig ett bad och mat och vi tände ljus och laddade inför Idol. Emma och Carin kom också hit å såg med oss. Leo hade verkligen upp ett il ikväll oj vad vi skrattade åt honom. Han blev tokförälskad i Carin och skrattade sååå gott åt hennes tokigheter :-)
Tack för en mysig kväll tjejer!
Nu ska jag se slutet av Kändisdjungeln och SKA stänga av datorn kl 22!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar