onsdag 17 juni 2009

Ny blogg

Så har man bytt blogg. Mest för att denna sida verkar smidigare och man kan göra lite mer roligare saker än på blogg.se

Dagen idag har varit helt underbar! Idag är det 3 år sedan jag och Chrille blev tillsammans. Vem kunde ana då att vi idag skulle vara föräldrar och nyförlovade! Jajamensan ni läste rätt. Vi förlovade oss idag på vår 3 årsdag. Själv bytet av ringar skedde hemma i soffan med Leo i ena armen :-) Riktigt fina ringar som vi e såå nöjda. Ska lägga ut kort på de sen :-)
Kvällen spenderade vi på tatung jätte jätte god middag bara jag och Chrille. Leo fick vara hos sin farmor medans vi åt.

Imorgon så är det Lanternan som gäller och jag e jätte jätte peppad!! :-)
Ska prova mig på att blogga från mobilen också få se om det kommer att lyckas!
KRAMAR

6 kommentarer:

  1. Vi kommer ha super i morron kram Lina

    SvaraRadera
  2. Visst kommer vi att ha det! Megakul!!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS kära vänner till eran dag som är idag. Hoppas på en "fortsttning följer" så vi får gå på nå storklas här framöver hihi ;)

    Ses på lördag (längtar)!

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till förlovningen =)

    Ha en underbar sommar

    kram ulla

    SvaraRadera
  5. Grattis till förlovningen!

    SvaraRadera
  6. Grattis till er förlovning! Jag måste instämma med Bullerbacken-gänget och önska att det blir storbaluns här framöver ;)! Kramar från Hörnefors!

    SvaraRadera