fredag 26 juni 2009

Fredag och helg!

Vilken värme vi haft idag!! Ojojoj har nästan varit liite för varmt för min smak men jag säger det tyst! Vaknade vid 9 av lilleman som var hungrig. Chrille åkte sedan och storhandlade då det verkligen behövdes. När han kom hem så kom mamma hit för att vara barnvakt för Chrille skulle och jobba och jag hade lite ärenden att göra på stan. Å ja ville verkligen inte dra med Leo ut i bilen och in på affärer i denna värme så han fick mysa med momme! Åkte upp på solbacken och var på apoteket, sedan in på rusta och köpte nya mattor till hela lägenheten. Hittade 4 st jätte snygga totalt 405 :- så det var verkligen värt! Sedan svängde jag förbi Arken och köpte ett ben till Ginza och surrade med Eva. Sista stoppet var på barnens hus där det införskaffades ett solparaply till vagnen och det passade jätte bra!!
När jag kom hem så sov lilleman och mamma skyndade sig å handla för sen skulle hon ut till havet å svalka sig! Själv så stökade jag på lite hemma medans lilleman sov.

Vid 17 tiden så kom Karin, Emma å dogsen och vi har haft en mega mysig kväll! Suttit ute på altan och ätit tacos , glass och spelat lite kort. De åkte dock hem vid 21 tiden då de ska ut och jobba i natt! När de for hade jag lite tråkigt å ville som inte gå in så jag och Leo satt ute ett tag till innan vi gått in nu. Det är fortfarande grymt härligt ute! Ska se hur pigg min sambo är nu när han kommer hem om han vill sitta ute och spela lite med mig innan det är dags att sussa!

1 kommentar:

  1. Låter som en toppenkväll - ha en trevlig helg i värmen! Sköt om dig. Kram Ann

    SvaraRadera