måndag 2 januari 2012

Nytt år nytt försök! :-)

Så hade vi lämnat 2011 bakom oss och det var ett väldigt stort år för mig och min familj!
Inte så långt in på 2011 för att vara exakt så den 20 jan så visades en litet svagt + på en liten sticka och det var tydligen återigen en liten människa som växte i min mage!

Många i vår närhet fyllde jämt. Vi hade många vänner och bekanta som fyllde 30, men även en 60 åring, en 50 åring, en 40 åring och i slutet av året en 80 åring:-)

Vår älskade son blev 2 år och var helt plötsligt ingen bebis längre utan ett barn med en massor av egen vilja och pratar non stop precis som sin mor :-)

Var för första gången på lägret i Sollefteå med min fina fina Xaa. Mycket trevliga dagar och vi lärde oss massor!

Våra älskade vänner Sara och Ola gifter sig i slutet av juli och hedrade oss med värdparsuppdrag som var bland det roligaste på hela sommaren! Mycket jobb men ett gudomligt reslutat och mycket vackert brudpar och lyckad svenseza, möhippa, vigsel och bröllopsfest! Tack älskade ni återigen för förtroendet!

Sen kom hösten och med den börjad den långa väntat som vi väntat på hela året närma sig. Jobbade aug ut sedan gick jag på den efterlängtade mammaledigheten!

Den 30:e sept på exakt BF dag kl 22.47 berikades vår underbara familj med en efterlängtad liten tjejja. Hennes namn blev Julia Elisabeth. Med sina 3125 g och 48 cm lång var hon den mest perfekta bebis man kunde önska och vår familj är komplett!

Året har på många sätt och vis varit roligt, spännande och underbart! Men det har även haft sina downs. 1 år och 4 månader har idag passerat sedan svärfar fick lämna oss alldeles för tidigt! Vi har fått fira hans födelsedag, farsdag och jul med att tända ett ljus på graven istället för att få ha honom här! Men.. SÅ LÄNGE VI MINNS FINNS DU!
Kortet här hemma står alltid framme av en mycket stolt farfar och Leo. Vi har en son som pratar varje dag om sin farfar som är i himlen och kör buss och även vi pratar ofta om honom och så kommer det alltid att vara!

Vi har ett 2012 framför oss som kommer att innehålla mycket spännande och roligt! Vi har en bebis som när som helst ska komma till världen, både jag och Chrille fyller 30 och en hel drös av våra underbara vänner, vi ska på bröllop, vi ska ha dop och förhoppningsvis en underbar Göteborgsresa att se framemot i sommar! Sen ska jag och Xaa göra premiär på tävlingsplanen också såklart :-)

Jag välkommnar 2012 med glädje och förhoppningar!

3 kommentarer: