måndag 23 januari 2012

Måndag och ny vecka!

Måndagarna i detta hus är som den slöaste på heeela veckan. Vi myser i soffan i morronrock och ser Pippi och kör bilar emellan åt :-)
Vissa dagar är det bara sååå skönt att inte göra ngt alls, även fast jag blir fort rastlös :-)

Har blivit erbjuden att gå skyddskurs i Umeå sista helgen i feb och insåg imorse att det är samma helg som jag ska jobba på klädbytardagen i Drängs.. SUCK!! Å jag vill verkligen fara på båda sakerna men det går ju som inte att lösa så jag måste som välja ngt av de. Å jag vill verkligen båda sakerna lika jätte mycket så jag måste nog ta mig en funderare på vad jag ska göra och huur jag ska kunna välja mellan dessa saker. Annars får slumpen avgöra och man tar det man hade planerat in först... Jasi, det e verkligen inge kul att måsta välja!

Min älskade lilla Xaa blev Årets Utställningshund på årsmötet i går på klubben och matte e såå stolt över sin lilla stjärna.
Har inte så många moment kvar innan vi kan tävla en LP1:a vilket jag e grymt sugen på att göra så jag har börjat sitta o planera lite och kolla när det är tävlingar här omkring:-) För när man hittat en tävling så har man ju som ett datum att se framemot och de gör ju en bara mer peppad på att träna :-)

Nu e det strax att göra lite lunch och kanske göra ett tvättmaskin :-)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar