torsdag 1 oktober 2009

På väg hem från boden


Har varit i Boden idag med mina föräldrar jag och Leo. Ett stopp i Luleå på vägen upp för de skulle köpa hundgårds sektioner till Tanja. Sen blev det Buddbyn och surra lite med våra vänner där innan pappa och de lastadeFlicka och begav sig till travet. Jag ,mamma och Leo myste på en stund hemma hos de innan vi också åkte dit. Riktigt synd att lillan hoppade men blev ändå 3:a men vi förstår våra vänners besvikelse. Men vi har haft en kanon dag ändå och Flicka är alltid bäst i våra ögon:) Efter travet blev det fusk middag på Max som vi åt i Buddbyn. Hoppas inte det visar sig så mycket på invägning på jobbet imorgon. Nu är vi i alla fall på väg hem. Leo har varit alldeles underbar som vanligt idag:) han sov hela tiden vi var på travet och nu när vi blev från Buddbyn somnade han innan vi kom ut på vägen typ:) Jag är rätt så trött och ska nog stupa i säng direkt jag kommer hem. Chrille är ju som sagt helg nu och imorgon ska vi bara mysa. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar