onsdag 21 oktober 2009

Men usch så dålig bloggare...

Jag har verkligen varit sämst på att uppdatera här nu! Mest bara latheten som vanligt!
Här hos oss så är allt som vanligt :-) Leo Peo Lingonskrutt växer och växer. Lill hjärtat har 2!! tänder nu. De e såå söta de små grynen!
Det är rätt så skönt att vara hemma men man har som glömt bort hur det är att jobba. Men man har som fullt upp ändå :-) Var förbi på jobbet igår och fick mig som en tankeställare att jag börjar jobba om 3!!! månader SHIIIIT!! Hur ska jag klara av att vara ifrån Leo?? Men det kommer nog att gå bra. Jag är på ngt sätt lite småpeppad på att börja om faktiskt. De kommer ju att måsta utbilda mig igen haha.

Denna vecka har som varit super hittils. I måndags var vi bara hemma och myste på och städade och tvättade lite. Igår så var vi på stan med mormor och åt lunch med hon och moster Jenny sedan shoppade vi lite kläder till skrutt :-)
Idag så har vi varit i Frostis och hälsat på lilla Elvira hon e sååå söt :-) TACK för en mysig dag Linda!

Nu ikväll har vi varit på långprommis hela familjen. När vi kom hem så fick Leo sig ett bad samt renbäddad säng. Det fick vi också så jag ska strax göra en tidig kväll (hoppas ja) och lägga mig och fortsätta se Arge Snickaren och sen Greys i sovrummet
KRAM på er alla som fortfarande går in här och läser fast jag har min bloggavbrott!

2 kommentarer:

  1. Tack själv för en härlig dag! :-)
    Så kul att få prata bort en stund och bara umgås lite. Många kramar till dig och Leo!!

    SvaraRadera
  2. Kul att du bloggat igen. Är in varje dag och kikar om det blivit någon uppdatering =). Stora killen med 2 tänder. Ha en trevlig kväll och helg. Kram

    SvaraRadera