söndag 22 april 2012

Kanske dags att skriva ngt..

Kanske dags att uppdatera lite grann.. Är alltid såå mkt att ja glömmer bort att blogga
Dock tror jag att jag skulle nog behöva få ur lite tankar o funderingar ibland, vilket nog är orsaken till detta inlägg..

Har kommit i en sån här svacka igen där det enda jag gör är typ ta hand om barnen, städa, tvätta o fixa här hemma.. Känner verkligen hur hela kroppen skriker efter att få träffa folk!
Men alla har ju sitt eget liv och fullt upp med det och jag känner mer och mer att jag orkar inte vara den som hela tiden ska dra igång ngt eller komma med förslag. Det skulle vara roligt om ngn drog ut mig ngn gång. För jag behöver det verkligen!

Jag är ju en människa som ÄLSKAR att planera och hitta på saker för mina vänner. Jag älskar att planera fester, möhippor och dyl... Men ofta frågar jag mig själv.... När ska ngn göra nåt sånt för mig?
Planerade min egen 30 årsfest då jag kände att jag vill verkligen ha en fest med mina vänner och var rädd att om jag inte gjorde det själv så skulle jag bli utan fest och bli besviken..,,,

Mycket dravel blev det, men jag var bara tvungen att få utlopp av mina tankar och känslor :-)

Kraaam



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar